måndag 16 februari 2009

Hejsan kamrater!

Festen i helgen blev lyckad, och jag tror att Kamrat Kalle blev lycklig över att få vara med. Kamrat Playboy höll dock ett öga på honom under hela festen, han hade även rulle eltejp i byxfickan. Undra vad han skulle med den till? Han kanske var orolig att något skulle gå sönder när det var så mycket folk här?
Kamrat Playboy talade även mycket om Mao...har aldrig hört det förut, men tror att det är någon slags drink från hans hemstad. Jag ska be honom om receptet på nästa fest.

Jag är även lite konfunderad. Under lördagen ville jag fortsätta i min vänliga anda och bestämde mig för att ta hand om disken medan Kamrat Playboy och Kamrat Kalle var ute. Vet inte vad som hände när de kom hem, men Kamrat Kalle brast ut i gråt. Han är en sån känslig ung man...kanske hade Kamrat Playboy sagt något elakt? Det verkar som att han inte alltid tar hänsyn till Kamrat Kalles sköra känslor.
Kamrat Kalle sitter nu i duschen och gråter, och Kamrat Playboy står bredvid honom och skriker, jag förstår inte varför han alltid ska vara så elak mot Kamrat Kalle? Han skulle nog vara gladare om han också kunde komma lite mer i kontakt med sin feminina sida och våga visa sina känslor lika öppet som Kamrat Kalle.

Den kommande veckan har jag inte gjort upp några planer för hur jag ska glädja mina Kamrater, jag tror att jag ska följa min magkänsla och pigga upp deras vardag med småsaker istället. Jag har för övrigt inte sett att Kamrat Playboy använt färgen jag gav honom...

//Kamrat Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar