söndag 8 februari 2009

Hej på er!

Nu är det söndag och helgen är snart slut. Det har vart en bra helg för vårt kollektiv. Kamrat Playboy har vart iväg på ett vernissage och visat upp sina vackra tavlor. Han ritar verkligen vackert, med mycket känsla och inlevelse. Synd bara att det är så mycket rött, han kanske inte vet att det finns andra färger?

Kamrat Kalle har under helgen njutit av livets goda. Men kanske har han njutit lite för mycket, han ser inte riktigt ut att vara sig själv idag...Under natten har Kamrat Kalle även tärt lite på det kollektiva tålamodet, mitt i natten försökte han, med en smidighet som påminner om en elefant i en porslinsaffär, laga mat i mitt rum (köket). Till och med jag, som är välsignad med ett underbart stort tålamod, ville inget hellre än att kasta ut honom genom fönstret...

Själv har jag under helgen försökt att följa Kamrat Kalles exempel om att sprida min kärlek.

Ha en underbar dag!
//Kamrat Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar